Epinokio
Oceny
Zwroty, reklamacje i gwarancje
O firmie
Statystyki
Średnia ocena
0/5
Czas dostawy
Zgodność towaru z opisem
Obsługa klienta
Na morele.net od
2018-07-30
Oceny klientów
Brak ocen do wyświetlenia.
Warunki zwrotów
7.1 Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta, Klientowi, będącemu Konsumentem, przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy sprzedaży zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne, jednoznaczne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni i wysyłając je na adres Netluk: Epinokio OEX E-BUSINESS ul. Łubińska 10, 05-532 Łubna 7.2 Konsument może skorzystać z formularza odstąpienia od Umowy sprzedaży załączonego do Regulaminu (załącznik nr 1). 7.3 Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie Towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik (kurier) i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie Towaru. Po upływie 14 dni termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży wygasa. 7.4 Do zachowania terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży wystarczy złożenie oświadczenia o którym mowa w pkt. 7.1 Regulaminu przed upływem terminu. 7.5 W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży zawartej na odległość, Umowa sprzedaży jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Klient jest zobowiązany do niezwłocznego zwrotu zakupionego Towaru (nie później niż w terminie 14 dni), a Netluk zobowiązany jest do zwrotu wszystkich otrzymanych płatności w związku ze zwracanym Towarem, w tym koszty jego dostarczenia do Klienta (do wysokości najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia Towaru oferowanego przez Netluk), niezwłocznie (nie później niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży). Koszt zwrotu zakupionego Towaru ponosi Klient. Zwrot Towaru możliwy jest wyłącznie na adres: ADRES DO ZWROTU ZABAWEK: EPINOKIO OEX E-BUSINESS ul. Łubińska 10, 05-532 Łubna 7.6 Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały wybrane przy składaniu Zamówienia, chyba że Klient wyrazi zgodę na inne rozwiązanie. 7.7 Netluk zastrzega sobie prawo do wstrzymania zwrotu płatności do momentu otrzymania zwracanego Towaru lub do czasu dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 7.8 Klient nie ponosi żadnych kosztów w związku ze zwrotem dokonanych płatności. 7.9 Klient odpowiada za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania zamówionego Towaru. 7.10 Prawo do odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi jeżeli zamówiony Towar jest dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Adres zwrotów
Epinokio
płk Dąbka 17
30-732 Kraków
płk Dąbka 17
30-732 Kraków
Warunki reklamacji
8. REKLAMACJE DOTYCZĄCE TOWARÓW 8.1 Netluk jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem za wady zamówionego Towaru w zakresie określonym przepisami Kodeksu Cywilnego. 8.2 W przypadku jeżeli Klientem jest przedsiębiorca przepisów dotyczących rękojmi zawartych w Kodeksie Cywilnym nie stosuje się. 8.3 W reklamacji Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Netluk niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni wadliwy Towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Netluk albo Netluk nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady. 8.4 Konsument może zamiast zaproponowanego przez Netluk usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chybaże doprowadzenie Towaru do zgodności z Umową sprzedaży w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Netluk. 8.5 Reklamacje należy kierować na adres: Epinokio OEX E-BUSINESS ul. Łubińska 10, 05-532 Łubna
Adres reklamacji
Epinokio
płk Dąbka 17
30-732 Kraków
płk Dąbka 17
30-732 Kraków
Dane firmy
Nazwa
Epinokio
Ulica
ul. Chełmońskiego 130k/14
Kod pocztowy
31-340
Miasto
Kraków
Telefon
690 493 979
Email
NIP
9930282109
REGON
121234365
Nr rachunku bankowego
03 1160 2202 0000 0003 0019 2373