DWM GRA MAGNETYCZNA NAKARM PTASZKA NA KÓŁKACH

ID produktu: 11076942
Zobacz produkty podobne
Zapytaj społeczności 0 pytań
  • Czas rozgrywki: Dowolny
  • Liczba graczy: 1-3
  • Rodzaj: Gra zręcznościowa
  • Wiek: Od 3 lat
Opis
Specyfikacja
Opinie
Pytania i odpowiedzi
Gwarancje

GRA MAGNETYCZNA NAKARM PTASZKA NA KÓŁKACH


Biedne drzewko zostało zaatakowane przez robaczki! Czy znajdzie się ktoś odważy, kto je wyciągnie?! Może to być zadanie perfekcyjne dla Twojego malucha! Z pewnością poradzi sobie z kilkoma małymi insektami! Ciekawy design iżywe, wyraźne kolory z pewnością przyciągną uwagę najmłodszych i zachęcą do zabawy! Aby było jeszcze ciekawiej, po włożeniu baterii i włączeniu produktu zacznie on wydawać z siebie różne dźwięki urozmaicające rozrywkę! Proste zasady gry magnetycznej sprawiają, że nadaje się ona już dla dzieci powyżej trzeciego roku życia. A na czym polegają? Głównym celem gry jest wyciągnięcie robaczków z magnetycznymi główkami z kolorowych dziurek! Brzmi łatwo? Nic bardziej mylnego! Należy zrobić to przy użyciu specjalnej wędki! Po wyjęciu robaczków można nimi nakarmić głodne pisklę! Po włożeniu ich do otwartego dziobu małego ptak wpadną one w głąb zabawki! Ale bez obaw, przez otwór w jej boku z łatwością je potem wyjmiesz! Nie jest to zwykłe drzewo! A czym się od takiego różni? Dzięki kółkom świetnie sprawdzi się jako pojazd, który można ciągnąć! Grę maluch będzie mógł zawsze mieć przy sobie! Aby zabawkę móc uznać za dobrą, musi ona nieść ze sobą wartości edukacyjne! I tak zdecydowanie jest w tym przypadku! Pozwoli rozwijać nie tylko zdolności manualne, ale również intelektualne! Przede wszystkim wyciągnięcie robaczka z dziurki będzie wymagało sporej dozy dokładności, a co za tym idzie, niesamowicie korzystnie wpłynie na precyzję pracy dłoni i palców maluszka, a także na jego koordynację wzrokowo - ruchową. Oprócz precyzyjnych ruchów zabawa wymaga ogromniej ilości skupienia i cierpliwości! Początkowo może sprawiać trochę trudności, a opanowanie gry do perfekcji będzie wymagać czasu! Abyś mógł być spokojny o bezpieczeństwo swojego dziecka wszystkie elementy produktu zostały wykonane z wytrzymałych materiałów! Nie musisz martwić się, że jakiekolwiek plastikowe elementy połamią się!

Parametry techniczne:

  • Wiek: 3+

  • Tworzywo: plastik

  • Zasilanie: 3x bateria AA (brak w zestawie)

  • Wymiary drzewa: 22 cm x 15 cm x 14 cm

  • Wymiary młoteczka: 14 cm x 7.5 cm x 3 cm

  • Wymiary robaczka: 6 cm x 1 cm x 1 cm

  • Wymiary opakowania: 26.5 cm 15.5 cm x 13.5 cm

Produkt zapakowany w estetyczne kartonowe opakowanie.

Rozwiń opis
Wyróżnione przez eksperta
  • Czas rozgrywki Dowolny
  • Liczba graczy 1-3
  • Rodzaj Gra zręcznościowa
  • Wiek Od 3 lat
Produkt
Producent DWM
Kod producenta KX5429
EAN 5903039729087
Informacje podstawowe
Rodzaj Gra zręcznościowa
Wiek Od 3 lat
Liczba graczy 1-3
Czas rozgrywki Dowolny
Produkt nie ma jeszcze opinii.
Zastanawiasz się, czy produkt spełni Twoje oczekiwania?
Warunki gwarancji
Opis produktu
Specyfikacja techniczna
Opinie
(0)
Pytania i odpowiedzi
(0)
Inspiracje
(0)
Outlet
(0)

Market

Morele MAX to gwarancja darmowej dostawy od  , możliwości zwrotu zakupów nawet do 30 dni oraz bezpłatnego zwrotu do Paczkomatów 24/7 i Punktów DPD Pickup.

Aktywuj pakiet już dzisiaj i zacznij oszczędzać!

Sprawdź, co zyskasz dla tego zakupu

Zwykły zakup
KOSZT DOSTAWY DLA KOSZYKA
OD   DO  
KOSZT DOSTAWY DLA KOSZYKA
OD  
CZAS NA ZWROT*
Morele
30 dni
14 dni
Inni Sprzedawcy
14 dni
14 dni
DARMOWY ZWROT
Dla produktów, które można nadać za pomocą Paczkomatu lub DPD pickup point
BRAK
Specjalista Morele | 20:15
Cześć!
DWM GRA MAGNETYCZNA NAKARM PTASZKA NA KÓŁKACH możemy dostarczyć do Ciebie już jutro! Jeśli chcesz poznać dokładny czas dostawy, wprowadź kod pocztowy lub nazwę miejscowości.
Kod pocztowy możesz zmienić klikając w ikonę lokalizacji
Poznaj czas dostawy

Jeśli chcesz poznać czasy dostawy dopasowane do Twojej lokalizacji, wprowadź kod pocztowy rozwijając menu “Więcej”.

46,52 zł
Do koszyka