Galakta Gra planszowa Doom

ID produktu: 978559
Zobacz produkty podobne
Zapytaj społeczności 0 pytań
  • Maksymalna liczba graczy: 5
  • Minimalna liczba graczy: 2
  • Minimalny wiek gracza: 14 lat
  • Rodzaj: Strategiczne
  • Wersja: Gra planszowa
Opis
Specyfikacja
Opinie
Pytania i odpowiedzi
Gwarancje i usługi
Raty

Czy jesteś przywódcą?

Gry strategiczne pozwolą się sprawdzić w roli przywódcy, a jednocześnie w ciekawy sposób spędzić czas w gronie znajomych, rodziny czy przyjaciół. Polegają na planowaniu i podejmowaniu decyzji już na kilka rund w przód. Planszówki strategiczne są świetnym treningiem umysłu, wymuszają od gracza logicznego myślenia, przewidywania i samodzielnego podejmowania decyzji, dzięki czemu świetnie rozwijają te umiejętności. Ćwiczą koncentrację, uczą cierpliwości a jednocześnie wciągają i relaksują. Oprócz tego dostarczają wielu wrażeń, pozwalają oderwać się od rzeczywistości i odprężyć po intensywnym dniu.

DOOM

 

Przebijaj się przez hordy demonów w chwale należnej elicie marines UAC lub pokieruj legionem demonów, by przejąć cały obiekt. Gracze przechodzą serię morderczych misji; marines próbują osiągnąć różne cele, zaś najeźdźca będzie dowodził armią wygłodniałych demonów i zrobi wszystko, aby przeszkodzić marines. Marines mogą odradzać się w trakcie misji, jednak tylko określoną ilość razy, nim demony odniosą zwycięstwo, zagrażając nie tylko operacji UAC, ale całej rasie ludzkiej.

zx01_layout

Wybij ich do nogi

DOOM zawiera dwie operacje po sześć misji. Każda misja rozgrywa się na unikalnej planszy i oferuje różne zestawy celów i zagrożenia. Karty celów dla każdej misji przedstawiają warunki zwycięstwa dla drużyny marines i najeźdźcy oraz związane z nimi zasady szczególne. Cele marines różnicują się pomiędzy zabezpieczaniem pola bitwy i zbieraniem wartościowych rzeczy, podczas gdy najeźdźca ma tylko jeden cel – zabijać.

Ostatnia nadzieja ludzkości

Każdy z czterech marines – Alpha, Bravo, Charlie i Delta – zaczyna z tą samą zdolnością sprintu i ilością punktów życia, ale zróżnicowane klasy i bronie pomogą każdemu marine wybrać własny zestaw umiejętności, strategii i siły. Karty klas są wybierane na początku misji i wyposażają marine w wyjątkowe umiejętności – od zwiększania obrony do dołączania granatów do talii akcji.

 

 

zx01_delta

 

 

Każdą misję marine zaczyna się z 10-cio kartową talią akcji, zbroją, trzema akcjami pistoletu oraz trzema kartami przypisanymi do różnych broni. W trakcie rozgrywki karty te zostaną dobrane wielokrotnie i użyte jako akcje, pozwalające przerąbać się przez demoniczną inwazję. Każda karta w talii daje możliwość zagrania akcji głównej, akcji dodatkowej lub reakcji. Akcje główne potrafią zadać znaczące obrażenia, podczas gdy akcje dodatkowe mogą zostać połączone, by otrzymać wyjątkowy atak, ruch lub inną akcję. Oba ataki mogą być wykonane tylko podczas aktywacji, zaś reakcje, takie jak zbroja, mogą zostać użyte do odpowiedzi na atak w każdej chwili. Te karty pomogą ci uniknąć obrażeń, odpowiedzieć na atak lub dobrać więcej kart na rękę.

 

zx01_action_cardfan

 

Nawet jeśli wykorzystałeś wszystkie karty reakcji, nie oznacza to, że jako cel jesteś pozbawiony obrony. Kiedy marine jest atakowany, ujawnia wierzchnią kartę ze swojej talii kart akcji. Symbol w prawym górnym rogu tej karty wyznacza siłę obrony, całkowite negowanie ataku lub zmusza do przyjęcia pełnych obrażeń ataku demonów. Najefektywniejsza obrona często pochodzi z kart akcji słabego ataku, przez co każde dobranie karty z talii akcji jest emocjonującym ryzykiem.

Poza 10-cio kartową talią marines mają również szansę do rozbudowania swojego arsenału znalezionymi przedmiotami. Marines z piekielną skutecznością wykorzystują znalezione narzędzia zagłady, przez co gra jest w dużej mierze zależna będzie od ich początkowej broni, jak i wyposażenia, które zgromadzą. Na początku każdej misji na mapie rozkładane są pakiety zdrowia i bronie, które będą mogli zdobyć podczas wypełniania celów misji. Pakiety zdrowia pozwalają odzyskać punkty żywotności i w skrajnych sytuacjach mogą zaważyć na życiu lub śmierci. Z kolei bronie wprowadzają do talii marine nowe karty, potężniejsze niż w początkowej talii akcji. Im wcześniej je zbierzesz, tym szybciej zdobędziesz przewagę, która pomoże ci uratować ludzkość lub po prostu uniknąć nagłej i niespodziewanej śmierci z rąk Barona piekieł.

 

 

zx01_plastic

 

 

Piekło nadeszło

Jeden z graczy DOOM wcieli się w rolę najeźdźcy dowodzącego legionami piekła, próbując wyeliminować marines UAC. Podczas misji najeźdźca przywołuje demony przez portale rozsiane na mapie. Rodzaje bezlitosnych wojowników i sposób ich ataku zależeć będą od kart zagrożenia i inwazji przypisanych każdej misji. Karty zagrożenia wprowadzają unikalne zasady dla portali i wskazują, kiedy demony mogą zostać przyzwane. Karty inwazji, trzymane w ukryciu przed marines, wskazują jakie rodzaje demonów można przywołać.

Każdy poziom portalu ma dwie grupy inwazji, miedzy którymi należy wybrać. Na początku można wprowadzać słabsze lub pojedyncze demony, a potężniejsze demony pojawią się na mapie, kiedy najeźdźca będzie mógł wykorzystać czerwone portale – marines zbliżający się do celu nie będą mili łatwego zadania. Ponieważ karty najeźdźcy są niedostępne dla marines, nie będą oni świadomi niebezpieczeństwa, dopóki demony nie zaatakują.

 

 

zx01_demon_cardfan

 

 

Każdy rodzaj demonów ma własną szybkość, zasięg, żywotność, atak i umiejętności specjalne wyznaczone przez kartę demona. Niektóre z nich są przypisane i mogą być użyte w każdym momencie, inne zaś wymagają do aktywacji mocy argentu. Żetony argentu mogą być zdobyte przez odrzucenie kart wydarzeń lub przyzwanie grup inwazji zapewniających dodatkową moc argentu. Żetony raz przypisane do danego typu demona nie mogą zostać przeniesione, więc warto spożytkować je, zanim demon przemieni się w krwawą masę pod butami marines.

Karty wydarzeń najeźdźcy są odpowiednikiem talii akcji marines, która zawiera obronę i specjalne umiejętności. Karty w tej talii będą się różnić w zależności od rozgrywanej misji i są wyszczególnione w opisie misji wraz z jej celem, zagrożeniem oraz kartą inwazji. Na początku fazy warunków, przed aktywacją wszystkich figurek, najeźdźca dobiera 6 kart wydarzeń na rękę i może odrzucić do 3, aby wziąć żetony argentu. Karty pozostałe na ręce może wykorzystywać przez całą fazę aktywacji, aby modyfikować ataki, obronę i inne akcje. Pozostałe karty w talii wydarzeń służą do obrony przed atakami marines.

Chwała zabójstwa

Jednym z wyjątkowych elementów gry planszowej DOOM jest to, że śmierć jest postrzegana jako przewidziane utrudnienie, a nie porażka. Każdy marine w swojej aktywacji pokona wiele demonów, ale nie bez otrzymania śmiertelnych obrażeń. Od elitarnych marines wręcz oczekuje się tego, że bez wahania poświęcą swoje życie dla korporacji UAC. W rzeczywistości celem najeźdźcy nie jest zabicie wszystkich marines, ale zrobienie tego określoną ilość razy. Idea gry to pędzić przed siebie, bez strachu, przebijając się przez hordy wrogów – jest zadanie do wykonania, a odradzanie się to cześć zabawy.

 

 

zx01_glory-kill_cardfan

 

 

W tej grze nie ma miejsca na strach przed śmiercią, a to szaleńcze uniesienie pozwoli marines skorzystać z dwóch umiejętności – Zabójstwa chwały i telezabójstwa. Pod wartością zdrowia demona znajduje się wartość równowagi, oznaczająca ilość obrażeń, jakie marine musi zadać, aby wytrącić demona z równowagi i umożliwić wykonanie na nim zabójstwa chwały. Podobnie brutalne jest telezabójstwo – akcja, w której marine może przenieść się z jednego aktywnego teleportera na inny. Jeśli jest on zajmowany przez demona, marine natychmiast usuwa potwora z gry.

Przygotuj piłę mechaniczną

DOOM nadchodzi – złap strzelbę, zejdź do piekła i rzuć wyzwanie najpotężniejszym demonom i ich zdegenerowanym pobratymcom. UAC potrzebuje elitarnych marines, którym niestraszna jest nawet śmierć. Czy masz tyle energii i bitewnego zapału, by przetrwać inwazję demonów?

Rozwiń opis
Wyróżnione przez eksperta
  • Maksymalna liczba graczy 5
  • Minimalna liczba graczy 2
  • Minimalny wiek gracza 14 lat
  • Rodzaj Strategiczne
  • Wersja Gra planszowa
Produkt
Producent Galakta
Kod producenta 254138
EAN 5902259203438
Informacje podstawowe
Wersja Gra planszowa
Minimalny wiek gracza 14 lat
Minimalna liczba graczy 2
Maksymalna liczba graczy 5
Przybliżony czas rozgrywki 180 min.
Wersja językowa Polska
Produkt nie ma jeszcze opinii.
Zastanawiasz się, czy produkt spełni Twoje oczekiwania?
Warunki gwarancji
Długość
nie dotyczy
Typ gwarancji
n/d
Usługi
szczegóły
szczegóły
szczegóły
szczegóły
Opis produktu
Specyfikacja techniczna
Opinie
(0)
Pytania i odpowiedzi
(0)
Inspiracje
(0)
Outlet
(0)

Market

Morele MAX to gwarancja darmowej dostawy od  , możliwości zwrotu zakupów nawet do 30 dni oraz bezpłatnego zwrotu do Paczkomatów 24/7 i Punktów DPD Pickup.

Aktywuj pakiet już dzisiaj i zacznij oszczędzać!

Sprawdź, co zyskasz dla tego zakupu

Zwykły zakup
KOSZT DOSTAWY DLA KOSZYKA
OD   DO  
KOSZT DOSTAWY DLA KOSZYKA
OD  
CZAS NA ZWROT*
Morele
30 dni
14 dni
Inni Sprzedawcy
14 dni
14 dni
DARMOWY ZWROT
Dla produktów, które można nadać za pomocą Paczkomatu lub DPD pickup point
BRAK
Specjalista Morele | 10:18
Cześć!
Galakta Gra planszowa Doom możemy dostarczyć do Ciebie już jutro! Jeśli chcesz poznać dokładny czas dostawy, wprowadź kod pocztowy lub nazwę miejscowości.
Kod pocztowy możesz zmienić klikając w ikonę lokalizacji
Poznaj czas dostawy

Jeśli chcesz poznać czasy dostawy dopasowane do Twojej lokalizacji, wprowadź kod pocztowy rozwijając menu “Więcej”.