Egmont Gra planszowa Młodzi czarodzieje

ID produktu: 1661960
Zobacz produkty podobne
Zapytaj społeczności 0 pytań
  • Maksymalna liczba graczy: 5
  • Minimalna liczba graczy: 3
  • Minimalny wiek gracza: 6 lat
  • Rodzaj: Rodzinne
  • Wersja: Gra planszowa
Opis
Specyfikacja
Opinie
Pytania i odpowiedzi
Gwarancje i usługi

Rodzinka przy planszy

Spędzanie czasu razem z rodziną jest niezwykle ważne w celu zacieśniania więzi, poznawania siebie wzajemnie i wyrażania uczuć. Jest na to wiele sposobów, a granie w gry planszowe to tylko jedno z nich. Planszówki mają to do siebie, że dostarczają wiele rozrywki i niezwykle wciągają - nie tylko starszych ale i młodszych graczy, a do tego wymagają więcej aktywności i komunikacji niż np. wspólne oglądanie filmów. Gry familijne są uniwersalnymi grami, stworzonymi właśnie po to, aby zadowolić jak najszersze grono odbiorców - tych bardziej jak i mniej doświadczonych graczy, dzieci, dorosłych, starszych.

Wyjątkowa przygoda dla młodych adeptów magii!

Latające miotły, mówiące koty i wszelkie przedmioty potrzebne do magicznych sztuczek są sprzedawane w sekretnym miejscu zwanym nocnym rynkiem. Tylko dorośli czarodzieje mogą do niego wejść. Antek, Alek i Ania, uczniowie 2 klasy szkoły magii jeszcze nimi nie są i od dawna powinni być w łóżkach! W tajemnicy pod osłoną nocy, ci uczniowie wymknęli się ze szkoły. Duszek strażnik zauważył zuchwałych wędrowców i już depcze im po piętach. Pędźcie z powrotem do szkoły zanim duszek was złapie! Drogę oświetlą wam świetliki – tylko musicie je najpierw znaleźć!


Zadaniem graczy jest dotrzeć do szkoły magii, zanim duch złapie któregoś z graczy.  Aby tego dokonać, trzeba zapamiętywać położenie świetlików na planszy. Gra się zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara. Gracz, który ostatnio był w lesie, otrzymuje znacznik zegara i będzie rozpoczynać grę. W swojej turze rzuca się 3 kostkami.

Gra kończy się na 2 sposoby:


1. Gdy wszyscy adepci znajdą się w szkole. Duszek was nie złapał –  wszyscy wygrywają. 

2. Gdy duszek znajdzie się na polu, na którym stoi przynajmniej 1 pionek gracza, adept zostaje złapany. Wszyscy przegrywacie. Magiczne różdżki do góry i zagrajcie jeszcze raz!

Rozwiń opis
Wyróżnione przez eksperta
  • Maksymalna liczba graczy 5
  • Minimalna liczba graczy 3
  • Minimalny wiek gracza 6 lat
  • Rodzaj Rodzinne
  • Wersja Gra planszowa
Produkt
Producent Egmont
Kod producenta 253897
EAN 5908215009199
Informacje podstawowe
Rodzaj Rodzinne
Wersja Gra planszowa
Minimalny wiek gracza 6 lat
Minimalna liczba graczy 3
Maksymalna liczba graczy 5
Przybliżony czas rozgrywki 30 min.
Wersja językowa Polska
Produkt nie ma jeszcze opinii.
Zastanawiasz się, czy produkt spełni Twoje oczekiwania?
Warunki gwarancji
Długość
nie dotyczy
Typ gwarancji
n/d
Usługi
szczegóły
szczegóły
szczegóły
szczegóły
Opis produktu
Specyfikacja techniczna
Opinie
(0)
Pytania i odpowiedzi
(0)
Inspiracje
(0)
Outlet
(0)

Market

Morele MAX to gwarancja darmowej dostawy od  , możliwości zwrotu zakupów nawet do 30 dni oraz bezpłatnego zwrotu do Paczkomatów 24/7 i Punktów DPD Pickup.

Aktywuj pakiet już dzisiaj i zacznij oszczędzać!

Sprawdź, co zyskasz dla tego zakupu

Zwykły zakup
KOSZT DOSTAWY DLA KOSZYKA
OD   DO  
KOSZT DOSTAWY DLA KOSZYKA
OD  
CZAS NA ZWROT*
Morele
30 dni
14 dni
Inni Sprzedawcy
14 dni
14 dni
DARMOWY ZWROT
Dla produktów, które można nadać za pomocą Paczkomatu lub DPD pickup point
BRAK
Specjalista Morele | 09:50
Cześć!
Egmont Gra planszowa Młodzi czarodzieje możemy dostarczyć do Ciebie już jutro! Jeśli chcesz poznać dokładny czas dostawy, wprowadź kod pocztowy lub nazwę miejscowości.
Kod pocztowy możesz zmienić klikając w ikonę lokalizacji
Poznaj czas dostawy

Jeśli chcesz poznać czasy dostawy dopasowane do Twojej lokalizacji, wprowadź kod pocztowy rozwijając menu “Więcej”.