Portal Games Dodatek do gry Neuroshima: Bestiariusz - Maszyny

ID produktu: 9045043
Zobacz produkty podobne
Zapytaj społeczności 0 pytań
Wariant:
  • Dodatek: Nowy Jork
  • Podstawa
  • Dodatek: Ruiny
  • Dodatek: Miami
  • Dodatek: Bestiariusz - Maszyny
  • Dodatek: Łowca Mutantów / Zabójca Maszyn
  • Dodatek: Wyścig
  • Przebudzenie Molocha
Opis
Specyfikacja
Opinie (2)
Pytania i odpowiedzi
Gwarancje i usługi

suplement 13 - Wciągający dodatek do Neuroshimy

Bestiariusz: Maszyny, czyli trzynasty dodatek do Neuroshimy. Co w środku? Przede wszystkim dokładny opis sześćdziesięciu molochowych maszyn, o nich dokładniej za chwilę. Na samych opisach robotów bowiem się nie kończy, bo w dodatku znalazło się także miejsce na kilka rozdziałów bardziej teoretycznych. Jest więc Poradnik użytkownika bestiariusza, opisujący kilka nie tak oczywistych trików na wprowadzanie i korzystanie z wyciąganych z bestiariusza przeciwników. Do tego mamy jeszcze rozdział o tuningowaniu opisanych w dodatku robotów oraz garść rozszerzonych zasad.

 

Po części teoretycznej następuje opis robotów, czyli danie główne. Na pierwszy ogień idą roboty bojowe, jest ich też w dodatku najwięcej. Są tu i słabizny do rozruszania BG (które często bojową funkcję pełnią tylko przy okazji), są klasyczni przeciwnicy - tacy na każdą okazję, są groźne stalowe bestie, których lepiej nie spotykać nigdy, są maszyny, które jeśli MG zechce, zaopiekują się ciężkim sprzętem graczy i zamienią ich opancerzone wozy w stertę złomu. Roboty są bardzo różnorodne, oparte na bardzo różnych pomysłach - znajdzie się tu i molochowy samobieżny motor, i wredna mina na kółkach, zcyborgizowana puma, maszyna strzelająca klejem, sieciarz, czy z pozoru śmieszny i chudy metalowy ludzik o kończynach ostrych jak brzytwa. Oprócz dziwadeł, na widok których gracze wybałuszą oczy, nie zabraknie też bardziej klasycznych - jak choćby Ciężki Łowca, Strzelec itd. Jest z czego wybierać, dla każdego coś dobrego, i na każdą okazję coś się znajdzie.

Sprzęt ciężki to w niniejszym zestawieniu mniej liczna grupka, bo i w końcu ileż razy BG toczą duże bitwy z Molochem? Przede wszystkim znalazły się tu maszyny wspomniane w podręczniku podstawowym - i są głównie po to, by w miarę potrzeby dać graczom jasny przekaz: "stop, dalej przejścia nie ma".

 

Roboty wspomagające to rzecz o tyle dziwna, że same z siebie wojownikami raczej nie są, w większości nie potrafią ani strzelić, ani przywalić, ani nawet porządnie eksplodować. Jednak to właśnie przez te roboty walka z Molochem jest tak wymagająca jak jest. Pełnię swoich możliwości roboty te ujawniają dopiero w zespole. Mamy tu Spawaczy, którzy na bieżąco łatają uszkodzenia bojowych maszyn, a nawet potrafią co nieco wskrzesić z kilku wraków, mamy Blokerów, czyli molochowych bodygardów, Matki dostarczające energię grupom wojowników, mózgi zwielokratniające możliwości bojowe maszyn itd.

 

Systemy obronne to głównie stacjonarne roboty i urządzenia, których przeznaczeniem jest zainstalować się w jednym miejscu i bruździć ile się da. Są tu więc klasyczne wieżyczki strzelnicze, są pułapki, roboty złożone z całej sieci sideł, a nawet baza Molocha, gdzie przeciwnikiem jest nie tyle jakiś robot czy mechanizm, co inteligencja, oczywiście sztuczna.

 

Roboty eksperymentalne to najdziwniejsze konstrukcje, jakie można spotkać na pustkowiach - np. roje maleńkich mechanicznych owadów, metalowa, przelewająca się masa, której nic nie zatrzyma, mechaniczne pasożyty, a nawet robot ćwiczebny, stworzony w celu ostrego przeszkolenia bojowego mutantów.

 

Na samym końcu znalazło się miejsce dla robotów Smarta. Kto czyta Storylinię NS, już niedługo dowie się dokładnie, o kim mowa, a ja zdradzę już w tym miejscu, że mowa o oderwanej części Molocha, która, o ile można tak powiedzieć, zmutowała i zaszyła się w Neodżungli. Jako że Smart porzuca wiele molochowych ograniczeń, tak też rzuca do akcji latające roboty, nieuczciwe zagrywki i najczystszy hi-tech.

Rozwiń opis
Wyróżnione przez eksperta
  • Maksymalna liczba graczy 4
  • Minimalna liczba graczy 1
  • Minimalny wiek gracza 13 lat
  • Rodzaj Fantasy
  • Wersja Dodatek do gry
Produkt
Producent Portal Games
Kod producenta 8971
EAN 9788396103123
Informacje podstawowe
Rodzaj Fantasy
Wersja Dodatek do gry
Minimalny wiek gracza 13 lat
Minimalna liczba graczy 1
Maksymalna liczba graczy 4
Przybliżony czas rozgrywki 30 min.
Wersja językowa Polska
0/5
0% osób poleca
ten produkt
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Opinia potwierdzona zakupem

Opinia pochodzi z modelu: Portal Games Gra planszowa Neuroshima last Aurora

Bardzo polecam!
Posiadam ten produkt 1-3 tygodnie
Opinia potwierdzona zakupem

Opinia pochodzi z modelu: Portal Games Gra planszowa Neuroshima last Aurora

całkiem przyjemna planszówka
Posiadam ten produkt 3-6 miesięcy
Zastanawiasz się, czy produkt spełni Twoje oczekiwania?
Warunki gwarancji
Długość
nie dotyczy
Typ gwarancji
n/d
Usługi
szczegóły
szczegóły
szczegóły
szczegóły
Opis produktu
Specyfikacja techniczna
Opinie
(2)
Pytania i odpowiedzi
(0)
Inspiracje
(0)
Outlet
(0)

Market

Morele MAX to gwarancja darmowej dostawy od  , możliwości zwrotu zakupów nawet do 30 dni oraz bezpłatnego zwrotu do Paczkomatów 24/7 i Punktów DPD Pickup.

Aktywuj pakiet już dzisiaj i zacznij oszczędzać!

Sprawdź, co zyskasz dla tego zakupu

Zwykły zakup
KOSZT DOSTAWY DLA KOSZYKA
OD   DO  
KOSZT DOSTAWY DLA KOSZYKA
OD  
CZAS NA ZWROT*
Morele
30 dni
14 dni
Inni Sprzedawcy
14 dni
14 dni
DARMOWY ZWROT
Dla produktów, które można nadać za pomocą Paczkomatu lub DPD pickup point
BRAK
Specjalista Morele | 15:03
Cześć!
Portal Games Dodatek do gry Neuroshima: Bestiariusz - Maszyny możemy dostarczyć do Ciebie już jutro! Jeśli chcesz poznać dokładny czas dostawy, wprowadź kod pocztowy lub nazwę miejscowości.
Kod pocztowy możesz zmienić klikając w ikonę lokalizacji
Poznaj czas dostawy

Jeśli chcesz poznać czasy dostawy dopasowane do Twojej lokalizacji, wprowadź kod pocztowy rozwijając menu “Więcej”.

30,99 zł
Do koszyka