Zeszyty ćwiczeń mogą być wykorzystywane jako materiał dodatkowy do podręcznika lub do samodzielnej nauki (zawierają klucz do ćwiczeń i kompletny dodatek gramatyczny).
Kurs składa się z sześciu części odpowiadających zawartością poziomom kompetencji opisanym w Europejskim systemie opisu kształcenia językowego: Comienza (A1), Continúa (A2), Progresa (B1), Avanza (B2), Consolida (C1), Perfecciona (C2). Jest również w pełni zgodny z Programem Nauczania Instytutu Cervantesa. Celem metody jest wyposażenie ucznia w kompetencje językowe i wiedzę o kulturze, które umożliwią mu sprawne funkcjonowanie na obszarach hiszpańskojęzycznych, obejmujących różne kultury po obu stronach Atlantyku. Każdy poziom kursu przewidziany jest na 140 godzin lekcyjnych i składa się z podręcznika (80 godzin), przewodnika dla nauczyciela (60 godzin dodatkowych), zeszytu ćwiczeń i płyty CD. Podręcznik zawiera 14 rozdziałów, w tym 2 rozdziały powtórkowe. Poszczególne rozdziały kładą nacisk na: integrację kompetencji językowych, urozmaicenie technik pracy uczniów, rozwój kompetencji komunikacyjnych, szczególnie poprzez działania interakcyjne, umiejętności interkulturowe, rozwój wrażliwości kulturowej przez dostarczenie uczniom tekstów odzwierciedlających zróżnicowanie i bogactwo kulturowe na obszarach hiszpańskojęzycznych Europy i Ameryki, stosowanie metod indukcyjnych i dedukcyjnych w nauczaniu gramatyki, mobilizowanie ucznia do obserwacji i wnioskowania, wykorzystywania swojej wiedzy i dotychczasowych doświadczeń, rozwój strategii uczenia się, samoocenę dokonanych postępów.
Kurs składa się z sześciu części odpowiadających zawartością poziomom kompetencji opisanym w Europejskim systemie opisu kształcenia językowego: Comienza (A1), Continúa (A2), Progresa (B1), Avanza (B2), Consolida (C1), Perfecciona (C2). Jest również w pełni zgodny z Programem Nauczania Instytutu Cervantesa. Celem metody jest wyposażenie ucznia w kompetencje językowe i wiedzę o kulturze, które umożliwią mu sprawne funkcjonowanie na obszarach hiszpańskojęzycznych, obejmujących różne kultury po obu stronach Atlantyku. Każdy poziom kursu przewidziany jest na 140 godzin lekcyjnych i składa się z podręcznika (80 godzin), przewodnika dla nauczyciela (60 godzin dodatkowych), zeszytu ćwiczeń i płyty CD. Podręcznik zawiera 14 rozdziałów, w tym 2 rozdziały powtórkowe. Poszczególne rozdziały kładą nacisk na: integrację kompetencji językowych, urozmaicenie technik pracy uczniów, rozwój kompetencji komunikacyjnych, szczególnie poprzez działania interakcyjne, umiejętności interkulturowe, rozwój wrażliwości kulturowej przez dostarczenie uczniom tekstów odzwierciedlających zróżnicowanie i bogactwo kulturowe na obszarach hiszpańskojęzycznych Europy i Ameryki, stosowanie metod indukcyjnych i dedukcyjnych w nauczaniu gramatyki, mobilizowanie ucznia do obserwacji i wnioskowania, wykorzystywania swojej wiedzy i dotychczasowych doświadczeń, rozwój strategii uczenia się, samoocenę dokonanych postępów.