The Purple Cow Gra zręcznościowa Spin Story
ID produktu:
1219549
The Purple Cow Gra zręcznościowa Spin Story
ID produktu:
1219549
Zobacz produkty podobne
Zapytaj społeczności
0 pytań
- Czas rozgrywki: Dowolny
- Liczba graczy: 1
- Rodzaj: Gra zręcznościowa
- Wiek: Od 6 lat
- Zobacz pełną specyfikację
Gra Spin Story to gra, która przenosi w świat fantazji o smokach i potworach. Gra rozwija kreatywność, wyobraźnię, umiejętności komunikacyjne, gwarantuje świetną zabawę.
Jeden gracz:
- Zakręć pierwszym bączkiem o nazwie „Location” (Miejsce), aby dowiedzieć się, gdzie zaczyna się Twoja historia. Zakręć kolejnym „Heroes”, aby odsłonić swojego (Bohatera). Kręć następnie „Arms”(Broń), „Animals” (Zwierzęta) i „Magic”(Magia) – wszystko to będzie Ci potrzebne w Twoich zadaniach. Jak w każdej przygodzie napotkasz na przeszkody.
- Zakręć kolejnym bączkiem, aby spotkać swojego „Enemies” (Wroga) i kręć, aby dowiedzieć się jakie „Elements” (Przeszkody) staną na Twojej drodze. Teraz, po wykręceniu siedmiu bączków, ustaw je w jednym rzędzie.
- Szkielet Twojej historii jest gotowy. Nadszedł czas, aby uruchomić wyobraźnię i odnaleźć Twoją historię.
- Nie spiesz się i idź ścieżką swojego bohatera.
- Jeśli jesteś już gotowy, po prostu rozpocznij opowiadanie. Nie ma limitu czasowego.
Wielu graczy:
- Wybierz kolejność graczy i usiądźcie według tej kolejności. Zadecydujcie, kto zaczyna.
- Zakręćcie wszystkimi siedmioma bączkami równocześnie. Kiedy wszystkie się zatrzymają, ustawcie je w jednym rzędzie. Szkielet Twojej grupy jest gotowy.
- Nadszedł czas, aby uruchomić wyobraźnię i odnaleźć Twoją historię. Nie spieszcie się i idźcie ścieżką swojego Bohatera. Jeśli jesteście już gotowi, po prostu rozpocznijcie.
- Przekręćcie klepsydrę i niech pierwszy gracz zaczyna. Jeśli zegar się zatrzyma, drugi gracz zaczyna swoją historię w miejscu, gdzie pierwszy skończył. Tak gra toczy się do momentu, aż wszyscy gracze zakończą swoją część.
- Jeśli gracie w 2-3 osoby, możecie ustalić liczbę rund, które każdy z graczy zagra.
Zawartość:
- 7 bączków,
- klepsydra ,
- książeczka z podpowiedziami.
Wyróżnione przez eksperta
- Czas rozgrywki Dowolny
- Liczba graczy 1
- Rodzaj Gra zręcznościowa
- Wiek Od 6 lat
Produkt
Informacje podstawowe
Rodzaj
Gra zręcznościowa
Wiek
Od 6 lat
Liczba graczy
1
Czas rozgrywki
Dowolny
Produkt nie ma jeszcze opinii.
Zastanawiasz się, czy produkt spełni Twoje oczekiwania?
Warunki gwarancji
Długość
24 miesiące
Typ gwarancji
Gwarancja wewnętrzna Morele.net
Opis produktu
Specyfikacja techniczna
Opinie
(0)
Pytania i odpowiedzi
(0)
Inspiracje
(0)
Outlet
(0)
Market
Morele MAX to gwarancja darmowej dostawy od , możliwości zwrotu zakupów nawet do 30 dni oraz bezpłatnego zwrotu do Paczkomatów 24/7 i Punktów DPD Pickup.
Aktywuj pakiet już dzisiaj i zacznij oszczędzać!
Sprawdź, co zyskasz dla tego zakupu
Zakup z
Zwykły zakup
KOSZT DOSTAWY DLA KOSZYKA OD DO
KOSZT DOSTAWY DLA KOSZYKA OD
CZAS NA ZWROT*
Morele
30 dni
14 dni
Inni Sprzedawcy
14 dni
14 dni
DARMOWY ZWROT
Dla produktów, które można nadać za pomocą Paczkomatu lub DPD pickup point
BRAK